Κρατάτε γερά !


Σε όσους απέμειναν όρθιοι: Καρτερία και Ευψυχία !

Σάββατο 30 Δεκεμβρίου 2017

Μία απορία: Σε εμένα, γιατί έκανες κάτι ανάλογο Ραχωβίτσα;

Έπειτα από τόσες εξαρθρώσεις οργανώσεων, υπήρξε προσπάθεια να σας βγάλουν από τη μέση;

«Όταν είσαι σε έναν χώρο δίωξης τεράστιων συμφερόντων, όπως είναι τα ναρκωτικά, είναι φυσικό να συμβεί γιατί κάποιοι θίγονται οικονομικά. Είχαν βάλει βόμβα στο σπίτι μου. Δεν συγχώρησα αυτούς που το έκαναν, γιατί στράφηκαν ενάντια στην οικογένειά μου και κυρίως ενάντια στα παιδιά μου. Θυμάμαι ότι τα παιδιά τότε έτρεμαν. Σε τέτοιες στιγμές γίνομαι πιο επικίνδυνος από τους κακοποιούς».
Πηγή, εδώ. Περισσότερα, εδώ.
Ραχωβίτσα, παρακολούθησε αυτό εδώ (τον μύθο τού Γύγη, τού Γύγου για την ακρίβεια) Κ Α Ι εδώ. Κάτι θα μάθης...
====================================
Για το ποιος -ακριβώς- είναι ο Ραχωβίτσας,
διαβάστε
εδώ, εδώ, εδώ, εδώ, εδώ, εδώ, εδώ, εδώ...


Γιατί; Τι σού έκανα άνθρωπέ μου;