Κρατάτε γερά !


Σε όσους απέμειναν όρθιοι: Καρτερία και Ευψυχία !

Κυριακή 14 Ιανουαρίου 2018

Μία ανάρτηση για όλα τα αγνά Ελληνόπουλα, με πολλή αγάπη, από τον Διηνέκη


Αγαπητή μου νέα,
Αγαπητέ μου νέε,

Σε εσένα απευθύνομαι κυρίως. Το πράττω από αγάπη. Δεν θέλω να πάθης κι εσύ ό,τι έπαθα εγώ. Γι' αυτό, διάβασε προσεκτικά ό,τι έχω να σού πω. Τον Ραχωβίτσα, όχι μόνον δεν τον φοβάμαι, μα τον λυπάμαι κιόλας. Μπορεί να έστειλε 5 αλήτες (αλβανούς μάλιστα) για να με χτυπήσουν έξω από το σπίτι μου, αλλά έκανε κι ένα καλό. Θα σάς πω μια ιστορία, που δεν είχα σκοπό να την πω ποτέ.

Βρίσκομαι στους Εθνικούς Αγώνες από μικρός. Οι απογοητεύσεις κι οι πίκρες, ασυγκρίτως περισσότερες από τις όποιες μικροχαρές. Αυτό, δεν είχε και δεν έχει απολύτως καμμία σημασία όμως. Οι ήττες είναι ασταμάτητες κατά τα τελευταία χρόνια, αλλά η Ελλάς είναι Ιδέα και ως τέτοια, δεν πεθαίνει ποτέ. Τά 'χει ξαναπεράση η Φυλή μας αυτά. Δεν είναι η πρώτη φορά.

Από το 2007, κάνω κι αναρτήσεις σε τούτο 'δώ το ιστολόγιο. Την «Εσχάτη Γραμμή Ανασχέσεως», την γνωρίζει πλέον πολύς κόσμος. Δεν θα υπεισέλθω σε λεπτομέρειες, αλλά θα σάς πω μόνον το εξής: Κάποιοι, όχι απλώς την διαβάζουν, αλλά και την μελετούν. Από αυτήν εδώ την ταπεινή έπαλξη, έχουν «παρελάση» θέματα και θέματα, όπως παραδείγματος χάριν το θέμα εκείνο για τα σχέδια τού καταπρώτου UAV παγκοσμίως, στον «Πήγασο» αναφέρομαι, τα οποία ο Σημίτης τα έδωσε «στεγνά» στο Ισραήλ, ή το θέμα για τον περυσινό εμπρησμό των Κυθήρων, για να περάση μελλοντικώς ο αγωγός "East Med". Αναρίθμητες οι (πάντοτε ενοχλητικές για το σύστημα) αναρτήσεις τού ιστολογίου που έχουν γίνη θέματα μέχρι και σε τηλεοπτικές εκπομπές...

Κάποιες από τις αναρτήσεις μου λοιπόν, πάμε χρόνια πίσω, στις αρχές των Μνημονίων, ενόχλησαν σφόδρα (και) τον Ραχωβίτσα...

(συνεχίζεται...
ανάλαφρη σαν τού γλάρου είν' η ψυχή μου, θα σάς τα πω όλα...)