Κρατάτε γερά !


Σε όσους απέμειναν όρθιοι: Καρτερία και Ευψυχία !

Πέμπτη 1 Μαρτίου 2018

Όλοι Φώφη; Μπα, όχι άλλο πια... Τώρα, όλοι σπεύδουν - μεθ' ορμής ακαθέκτου - στον πρώην πασόκο, τον ασίκη, τον Τοξόπουλο, τον πρώην βουλευτή τού laos!

Γιατί πρώην ρε μεγάλε; Μια φορά πασόκος, για πάντα πασόκος !
Έτσι κι αλλιώς, όλοι πασόκοι είμαστε...
...και ΛΑ.Ο.Σ. παρακαλώ - όχι laos... Τι είμαι εγώ, κάν'νας... al6s;


Περισσότερα, εδώ. Εκδόσεις «Κάδμος», ε; Περί Κάδμου, εδώ.
Για να γνωρίζετε - ΕΠΑΚΡΙΒΩΣ - το τι σάς γίνεται...
Όχι τίποτ' άλλο δηλαδή...
Λαέ μου ευκολόπιστε και ΠΑΝΤΑ προδομένε...


- Καλύτεροι είναι αυτοί δηλαδή από εμένα;
Τον παππού, τον Αποστόλη, τον βλέπεις;
Τον Σκανδαλίδη;
Τον Λαλιώτη, τον πρώην ΥΠΕΧΩΔΕ (επί 7 χρόνια);


- Μα, αυτό λέω κι εγώ... Καλύτεροι είναι αυτοί;
Το μπατσόκ, συγγνώμην, το ΠΑ.ΣΟ.Κ., ποτέ δεν πεθαίνει καημένεεε...
«Στού Ψηλορείτη την κορφή, το χιόνι δεν τελειώνει...
Ώστε να λιώση το παλιό, καινούριο το πλακώνει» (που λέει κι ο Ψαραντώνης...)


«Διηνέκης»